Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
By Annet
Heb mijn LO's allemaal op Mousescrappers gedropt, voel me bijna alsof ik de boel aan het spammen ben met al die LO's ineens :lol: Zag alleen dat we nog niet allemaal dezelfde tijd hebben gedaan, want nog niet op alle blogs staat de bijdrage.
By renata
ga die van mij op ms zetten vanmiddag, zag ze van annet al staan.
ga op bss en scrapable reclame maken voor blogtrain, jammer dat dat op ms niet meer mag.
had raoul nu nog een studio gedeelte gemaakt want die heb ik nog niet?
By tancho
Hele mooi Layouts zijn er weer bij gekomen zeg. Het word een super blogtrain

Ik ben ook even de blogs rond geweest en iedereen is er inderdaad nog niet , zal wel net zo als bij mij gaan .
Ik dacht namelijk ook dat het vanmorgen allemaal automatisch goed zou komen omdat ik het op de goede tijd had ingesteld , maar helaas was ik vergeten om de plaatsen knop in te drukken dus hij stond nog netjes in concepten.
Dus venmiddag maar even de plaatsen knop ingedrukt.

Ik heb bij een aantal dames een hele mooie slide show gezien en ik ben daar al even mee aan het prutsen geweest maar ik krijg hem er niet op
Ik heb er 1 gemaakt in Photobucket, maar ik kan niet vinden welke link ik moet gebruiken om het zichtbaar te krijgen op mijn blog.( en plaats ik hem dan onder foto`s of links ????
Misschien kun jij me daar een antwoord op geven Annet ?
By Raoul
Haha, mijn verloren tijd weer een beetje ingehaald, en wat hebben jullie veel prachtige lo's gemaakt! :shock:

Ze staan nu allemaal ook op de blog. ;)
By Raoul
Annet schreef:Wauw wat hebben we samen veel LO's gemaakt! Het wachtwoord bij mijn clusters kan trouwens weg, die heb ik eraf gehaald, maar dat is een detail.

Jep, het zijn er in totaal 36. ;)

Wachtwoord is weggehaald.
nieuwe aanwinsten

https://3.bp.blogspot.com/-r8FJMk[…]

the lillypad sales

Bella Gypsy: First up, your COUPON! bg_nsd will sa[…]

https://i0.wp.com/kellybelldesigns[…]