Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
By MissHappy1980
Ik kan niet designen, vind clusters en wordarts maken ook lastig (ben veelste kritisch), maar als jullie het leuk vinden dan kan ik wel layouts maken met al jullie bijdragen. Of hebben jullie liever dat ik gewoon de blogtrain afloop?
By tancho
Ja, toch wel fijn als er nog meerdere wagens mee gaan rijden.
En het is helemaal niet erg Natasja dat je alleen LO`s gaat maken , als je er dan ook 1 voor mij wil maken graag.

Met mijn schoonzusje gaat het niet zo goed
Er is een aantal weken geleden een tumor in haar eierstok ondekt, 4 dagen later lag ze al in het ziekenhuis voor een operatie en daar bij zijn haar baarmoeder de eierstokken de blinde darm en de limpfheklieren in haar bekken verwijderd doordat daar uitzaaiingen in waren gevonden. Van de operatie is ze nu wel weer een beetje opgeknapt en vorige week is de met de eerste van 6 chemo kuren gestart , dus om de 4 weken moet ze nu een kuur

Bij nacontrole is er nog een plekje in haar maag ontdekt en daar gaan ze aanstaande donderdag een bioptie van nemen.
Het is een heftige tijd en helemaal voor haar , haar dochters zijn het huis al uit, de oudste woont een uur verderop en haar jongste dochter die dicht bij haar in de buurt woont is 3 weken geleden bevallen van een dochter, heeft dus ook niet echt de tijd om steeds langs te komen
Dus ik heb me de laatste tijd erg ingezet om het voor haar een beetje dragelijker te maken. Vooral omdat ze alleen is , want haar man is al weer 20 jaar geleden omgekomen bij een auto ongeluk.
Maar nu gaat het wel weer redelijk met haar , ze is wel in staat om zelfstandig haar dingen te doen

Dus voor nu kan ik me wel weer even op iets anders richten
En wat is dan een mooiere afleiding dan scrapbooking, Toch dames ?

Zo zeg, alle ellende in een paar zinnen ( wel heftig hoor )
Dankjullie wel voor de belangstelling. Erg lief.
By renata
sterkte met je schoonzu, heftig hoor, hopelijk valt die biopsie van de maag mee.

leuk dat je toch tijd hebt om met de blogtrain mee te doen
By tancho
Dankjullie wel voor alle lieve woorden, We hopen dat de chemo zijn werk goed gaat doen en dat het achteraf alleen en nare periode is geweest.

Ik heb me inderdaad even lekker op het scrappen en ontwerpen gestort en mijn kitje is al bijna klaar.
Lekker hoor, duurt niet meer zolang voordat t online gaat.
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 14
nieuwe aanwinsten

https://kellybelldesigns.com/store/images[…]

http://the-lilypad.com/store/Designer-Surprises/