Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
Ja dat heb ik dus ook.. op papier gaat het best wel goed, maar als je in moet scannen en daarna 'opschonen' duurt best wel lang en is ook niet altijd even nauwkeurig. Ik probeer het dan veel groter te tekenen, zodat ik het daarna kan verkleinen en je die schoonheidsfoutjes niet ziet:)

Op de computer echt tekenen kan ik ook niet zo goed, zou willen dat ik dat goed onder de knie had.. zo'n tekentablet staat ook wel op mijn verlanglijstje:)
Ik heb eens een tablet gekocht om het te proberen en het gaat op zich ok maar dat ding is veel te gevoelig. Als ik de pad al bijna raak is hij al aan het tekenen. Het was ook een goedkopere om het eens uit te proberen.
Ik maak igg altijd zelf mn dingetjes. Het ligt er wat aan wat ik precies wil gaan maken, maar meestal gebruik ik photosjop, en soms illustrator.
Ja, zo'n tekentablet is echt ideaal, je kan er erg veel mee doen: schetsen, tekenen, inkten, inkleuren, "schilderen" enz. In het begin is het wel ff wennen, maar als je het eenmaal gewoon bent wil je niet meer zonder. :p
nieuwe aanwinsten

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]