Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
Ik heb er eens over zitten denken he...
Mss kunnen we wel mensen een bepaalde vaste taak geven.
Dus als we een blogtrain starten, hebben we:

* Designers
* Creative Team Members (layouts maken en in verschillende galleries uploaden)
* Mensen die freebies in elkaar knutselen
* evt mensen die blogs en evt newsletters in elkaar kunnen en willen typen (dus iemand die goed in Engels is)

Nu loopt het een klein beetje door elkaar heen. Niet heel erg hoor, want de mensen die vorige keer freebies hebben gemaakt, doen dat deze keer weer. Maar het is mss wel makkelijk om daar een soort vaste aanstellingen voor te maken en evt mensen vragen of ze willen CT-en als we een blogtrain hebben/ een advertentie maken op de algemene blog zetten hierover...
By Jojo
SUPER idee!! I'm in! Denk dat ik op elk vlak wel wat kan mee helpen. Hoewel het kwa designen ook wel eens zal zijn dat ik het niet red met school en dan zal ik wel mee freebies in elkaar stoppen :)

Soms is het inderdaad best lastig om iets in het Engels te schrijven, maar Google translate is een grote hulp bij mij op zo'n momenten ^^

En idd, ook zo'n standaard/gezamelijke tekst op onze blogs is wel handig. Komt ook beter over :) en eerlijk, ik denk dat vele mensen zoiets hebben van: Freebie!! Downloaden en weer verder en dus niet echt veel tijd aan de tekst zullen besteden (zo ben ik toch vaak.)
Kellybell Designs werkte ook zo.
Iedereen had dan wel dezelfde tekst op hun blog staan, maar wie leest dat nou helemaal door?
Dus als we 1 of 2 mensen aanwijzen die leuke stukjes tekst kunnen typen (1 die typt en een ander die controleert op fouten, dingen die verwijderd moeten worden, toevoegingen of veranderingen) en die in een html-taal wil overcopieren naar het forum, zodat wij het op ons log kunnen zetten, dan scheelt dat voor ons allemaal weer een hoop gerommel ;)
Nieuwsbrieven kunnen we in een later stadium doen, als alles wat meer op de rit is. In dat geval heb je wel 2 mensen nodig denk ik, al is het alleen maar als een soort backup, als de een niet kan, of het niet voor elkaar krijgt.

Daarbij, het is leuk om voor anderen layouts te maken, maar dat neemt vaak ook wel wat tijd in beslag.
Doen er 6 designers mee, dan wil je ook 6 layouts maken. Of 1 layout van alle 6 de pakketjes, kan natuurlijk ook.
Er zullen er vast wel een aantal zijn die layouts willen bakken voor de designers, zodat hen ook wat werk uit handen genomen kan worden.
Ik durf te wedden dat bijv. een Teresa (WDW Scrap Princess) gelijk ja zou zeggen als je zou vragen of ze LO's wilden maken voor ons...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
nieuwe aanwinsten

https://kellybelldesigns.com/store/images[…]

http://the-lilypad.com/store/Designer-Surprises/