Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
By Fioontje
Misschien interessant voor de mensen die een weebly-shop hebben.
Deze opties zijn trouwens wel betaald en afhankelijk welk betaald pakket je hebt.

Start selling on Weebly!
Change the Background of a Weebly Site

Now, Weebly gives you everything you need to start a store and offer a high-quality shopping experience.

We've studied the most successful online retailers and combined the simplicity of drag & drop site creation with powerful selling features to make it easy and affordable to start selling online.

Whether you've been thinking about starting a store or are currently using another service to sell online, we can't wait to show you what's new:

Integrated Shopping Cart
Mobile Store and Checkout
Coupon Codes
Digital Goods
Flexible Product Options (for sizes, colors, etc.)
Order Tracking and History
New iPhone and Android Apps to Manage Your Store
Accept Credit Cards (with Stripe, Authorize.net or PayPal)
Amazing New Product Search
Inventory Tracking
Shipping & Tax Calculations
Checkout On Your Own Domain (instead of checkout.weebly.com, SSL, PCI Compliant)
See all of the new features
Want to take it for a test drive? Upgrade to the Business plan for the complete set of powerful eCommerce features. Starting from $20/month. We're offering a 30-day money back guarantee so you can check it out and make sure it's right for you! Many features are also available for free. You can compare plans here.

https://secure.weebly.com/weebly/apps/p ... mparison=1

http://help.weebly.com/ecommerce.html

Dus, je kunt nu ook instellen dat je digitale goederen verkoopt waarvan de download link meteen naar de koper gestuurd wordt.
Ook zag ik dat je coupon codes kan instellen
Is beiden wel het duurste pakket, van 20 dollar per maand
En nog meer opties die van nut kunnen zijn voor digitale verkoop ;)
By Fioontje
Dat is de pest idd, haha!
Ik doe er nu ook even weinig mee, al ben ik er (in mijn hoofd) wel mee bezig.
Wil eerst wat persoonlijke projecten afronden voordat ik me weer echt op het designen stort.

Dus voor nu is die 20 dollar door de pot gespoeld, haha!

Zat er wel even aan te denken om een gezamenlijke shop te openen, met meerdere designers (ons onder elkaar dus) en dan de kosten doen delen van die 20 dollar...
By Fioontje
Klopt ja!
We kunnen altijd bespreken hoe we zoiets vorm kunnen geven (mocht er interesse etc voor zijn...)
Dan moeten we wel een wat ruimer team samenstellen mss. Iemand die nieuwsbrieven in elkaar flanst, de facebook-pagina onderhoudt, CT-teams per designer, etc...
By Semantje
Ik denk dat hier ook misschien wel dames zijn die niet designen en misschien wat taken zouden willen doen. Wie weet! Ik ben wel voor zo een gezamelijke shop! En niet om arrogant te doen maar denk zeker dat we met zn alle echt wel wat publiek hebben bij elkaar.
By Fioontje
Denk alleen dat er 1 nadeeltje aan is: voor zover ik kan zien, kan je maar 1 paypal-account koppelen aan een winkel.
Dus het is niet mogelijk dat hetgeen een ieder verdient, gelijk op je persoonlijke paypal gestort wordt.
Dat zou dan op 1 paypal gestort moeten worden en vervolgens weer overgeboekt worden op een persoonlijke paypal.
Is nogal een gehannes. Je ziet niet gelijk wat je zelf verkoopt en het moet ook allemaal maar in goed vertrouwen gebeuren. Dat is wel naadje... :roll:
By Semantje
Ik denk dat het gewoon op een rekening komt bij die shops en dat er gewoon iemand is die dat geld verdeeld naar de juiste personen toe. Je kan natuurlijk altijd zien wat er per artikel betaald is. Paypal kosten eraf en eventuele kosten voor de webshop en de rest wordt overgemaakt denk ik. Wie weet doen ze dit eens per week of per maand.
nieuwe aanwinsten

https://www.wmsquareddesigns.com/wp-c[…]

QR-Codes in je Layouts plaatsen.

Bedankt :D

RETIRMENT SALE KELLYBELL

Wat me vooral opviel was dat nu de oudere world sh[…]