Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
By Annet
Kun je niet gewoon het stukje tekst van mijn blog kopiëren? Of is dat niet verkoperig genoeg :P Heb hem ff gekopieerd en aangevuld:

Since I'm not a designer myself, but I did want to add a little something to this joyous occasion, I created some clusters, wordarts and page borders for you with the gorgeous kits my fellow scrapbookers created. Consider it a bonus to complete this ultimate Disneyland scrapping stash!
I hope you like them, just click on the preview to download and complete the celebration!

Zoiets? Mijn clusters zijn trouwens al meer dan 200x gedownload, wauw.
By Raoul
Jep, helemaal super!
Haha verstrooide ik, dacht eigenlijk dat je geen blog had en daarom had ik die post voor je clusters gemaakt. ;) Maar no problemo, nu kunnen je downloads via 2 kanten stromen! :lol:
By Sarah
De voorlaatste Lo is ook fout. Die is met mijn kitje (ipv Marieke) gemaakt door Renata (ipv Annet).

Verder ziet het er super uit! Dank je wel Raoul.
By Raoul
Oeps, heb zo de indruk dat ik gisteren toch niet meer helemaal wakker was...

De foutjes zijn allemaal verbeterd.
By Jojo
Jullie herrineren zich waarschijnlijk wel nog dat mijn ouder laptop de geest gegeven had terwijl ik nog aan mijn gedeelte voor deze blogtrain bezig was. Wel, ondertussen heb ik mijn Adventureland gedeelte af. En ik wil het op vrijdag 10 augustus op mijn blog gooien voor download.

Nu vroeg ik me af of er iemand zin heeft om een LO ermee te maken?

Afbeelding

Je kan hem hier downloaden:
Papers
Elements
Alpha
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
nieuwe aanwinsten