Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alles dat betrekking heeft tot het zelf ontwerpen van digitale scrapkits.
By Annet
Ik heb de links van Raoul's blog voor de Studios en de algemene blog voor Frontierland wel in mijn lijstje staan, dus hopelijk klopt dat nog :).
By Semantje
Heb de post klaargezet dus hoop dat morgen alles naar behoren werkt. Super bedankt voor de mensen die een lay out voor mij hebben gemaakt. Heb er zelf niet echt tijd voor gehad dus dankzij jullie is de post een heel stuk opgevrolijkt!

Mijn download komt trouwens gewoon op mijn shop/blog te staan dus op http://magicaldesigns.wordpress.com
By Fioontje
Die van mij staat ook klaar, inclusief fleurige LO's van iedereen.
Ben erg benieuwd!

Heb onderaan mijn blogpost ook het filmpje van Dreams erin gezet (met een waarschuwing erboven, niet kijken als je het live in de parken wilt meemaken :lol: ) Vind ik wel een mooie blogpost-afsluiter! :dance:
By renata
ik had een link geplaats naar de little lowlands blog vanaf mijn blog zodat ze daar de andere links konden vinden maar daar staat de blogtrain niet op?
zal het in de gaten houden en anderers mijn blog aanpassen
By Raoul
Het spijt me héél erg dat ik niet echt iets van me heb laten horen hier... :( Het was niet mijn bedoeling om de blogtrain te laten vallen ofzo.

Maar vanavond ga ik zeker nog die blogposts maken op de gezamelijke blog, ééntje over de blogtrain zef, ééntje met de prachtige lo's en ééntje met die Frontierkit.
By Fioontje
Geeft toch niks Raoul, je zal het ook wel druk hebben met klussen/ verhuizen, avondmarkten en alle andere bezigheden ;) De scrappers zien de post vanzelf wel verschijnen hoor!

Ik heb de tijd van mijn blogpost verkeerd ingesteld *sukkelmodus* :whistle:
Ik was vergeten de PM in AM te veranderen. Dus ik heb de post net even een schopje gegeven en staat nu online.
By renata
dat had ik in het begin ook, dan dacht ik het word geplaatst en stond het er niet.
enne raoul je kan je tijd beter in disneyland parijs besteden he haha :)
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 37
nieuwe aanwinsten

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]