Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Tutorials met betrekking tot het zelf designen van je eigen scrapkits en tips & tricks voor scrapbooking.
By mayooo
Dankjewel :D

Nee ik bedoelde ook niet dat jullie alles weten, maar ik had juist meer het idee dat er in het scrapbook-wereldje een beetje zo'n sfeertje hangt van 'zoek-het-zelf-maar-uit-ik-ga-mijn-geheimen-niet-vertellen' terwijl ik juist dacht dat we een forum hadden om elkaar te helpen...

Maar goed, bedankt voor alle antwoorden die het in elk geval al wél opgeleverd heeft want daar heb ik echt wat aan :D.

Ben bijnaaaaa klaar met mijn design.
Nog een vraag: Hoe groot zijn jullie kitjes in mb's gemiddeld? Hij doet er zo lang over om te uploaden bij mediafire...
By mayooo
Hij is af!!!!!!!!!!!

....................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Tromgeroffel.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................

Tadaaaa!

Afbeelding

Jullie mogen hem gratis downloaden :D. En gebruiken mag ook natuurlijk. Wel graag dan de gebruikelijk TOU in acht nemen, credits noemen e.d. :).
Het is even bij wijze van proefje dat ik hem jullie aanbied. Ik zou graag eventuele verbeterpunten horen of als je dingen mist die je er graag in gehad zou willen hebben of iets dergelijks. Dan kan ik dat meenemen voor de volgende keer :). Veel plezier ermee! ( Ik laat hem maar een paar dagen staan hoor, dus ben er snel bij).

Download nu password protected. Mocht je je kans gemist hebben hem te downloaden, pm me dan even.
Laatst gewijzigd door mayooo op 11 sep 2012, 14:32, 2 keer totaal gewijzigd.
By Annet
Wauw, ziet er super uit! Ik wil wel een LO ermee maken en hem promoten in de gallery's en op mijn blog als je dat oke vindt? Wanneer ga je hem in de verkoop doen?

Bij mij deed de link het de 1e keer ook niet, 2e keer wel. Nog een keertje proberen?
By mayooo
Ja tuurlijk mag je hem promoten! Maar ik heb geen winkel haha. Beetje raar ook als je maar 1 design hebt... Maar als mensen hem willen kopen mag dat natuurlijk (jullie hoeven dat niet uiteraard), maar hoe ga ik dat doen? Hoe hebben jullie je winkel voor elkaar gekregen? Wil je mijn CT team zijn haha ;).
By Annet
Haha aangezien je zei dat wij hem gratis mochten downloaden, ging ik er vanuit dat je hem ook ergens ging verkopen :P Ik heb geen winkel, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar ik hou me wel aanbevolen voor CT werk!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]