Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Tutorials met betrekking tot het zelf designen van je eigen scrapkits en tips & tricks voor scrapbooking.
By MissHappy1980
Okay, ik heb dus een dit bloempje:

Afbeelding

En zou het graag een ander kleurtje willen geven die bij mijn layout past... Hoe doe ik dat?
(sorry ben blond... lol)
By MissHappy1980
Het lukte inderdaad niet toen ik thuis, enorm frusterend! Vandaar ook dat ik toen deze vraag geplaatst had, was het zo zat, hahaha. Maar goed lukt nu inderdaad wel!
By renata
ik doe dit ook zo maar vaak krijg ik dan toch niet de juiste kleur, en als het de juiste kleur is ziet het er plat uit zoals je het noemt marieke
By mayooo
Het wil ook nog wel eens helpen om de lagen andersom te zetten. Dus als je normaal je bloem hebt en daarboven je kleurlaag die op 'overlay' staat, je kleurlaag dan eens op normaal zetten en je bloem boven je kleurlaag en die bloem dan op 'overlay' zetten. (of andersom dus). En ctrl+l (levels) werkt ook goed.
By Willemijne
Wat ik vaak doe ipv een layer style met color overlay is een nieuwe layer maken boven in dit geval de bloem en die met de paint bucket vullen met de gewenste kleur, vast clippen aan de bloem en dan als blending mode color overlay. Dit geeft volgens mij precies hetzelfde effect, maar zo kan je wat handiger evt de kleur aanpassen en met de blending modes spelen. Van het elementje wat je wilt recoloren zet ik eerst altijd de saturatie op 0 (ctrl u geloof ik). Wat ik dan vaak doe als de kleur niet precies is wat ik wil, is met de levels spelen (ctrl l), dan kan je wat beter de uiteindelijke kleur bepalen. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]