Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Tutorials met betrekking tot het zelf designen van je eigen scrapkits en tips & tricks voor scrapbooking.
By renata
ik heb een vraag voor en vriendin van mijn zus.
die moet 11 jaargangen van een magazine inscannen.
dit doet ze via photoshop maar ze scant dan eerst de voorkant en dan pag. 2 en 3 naast elkaar enzo verder.een spread schrijft ze.
ze moet dit op facebook plaatsen maar dan is het te groot.ze moet het dan weer scheiden in a 4 tjes.
ze pakt een spread zet er een stippelvierkant op. legt op nieuwe a4 en transformen.
handmatig.
is er een handleiding -action om deze handeling in het geheugen te zetten zodat ze per nieuwe pagina maar ergens op hoeftft te klikken en niet steeds de hele handeling overnieuw moet doen.
want dat kost veel tijd. ze moet 11 jaargangen op facebook zetten en heeft over 1 al 5 weken gedaan.

hopelijk heb ik het een beetje duidelijk uitgelegd, heb het overgenomen zoals zij vroeg.
mijn zus zal wel gezegd hebben , renata werkt met photoshop maar ja zulke acties heb ik niet nodig, dacht misschien de desingers onders ons weten dit misschien en heb haar gezegd het eens te vragen
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]