Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Tutorials met betrekking tot het zelf designen van je eigen scrapkits en tips & tricks voor scrapbooking.
By Fioontje
Daar zoek ik me nu dus het ongans naar de laatste weken! :twisted:
In het verleden heb ik wel eens van die punch label wordtags gemaakt, maar nu kan ik de tutorial niet meer terugvinden. Ik denk dat die site niet meer bestaat. Ik kan wel de plaatjes ervan vinden via google afbeeldingen, maar de site zelf niet meer :roll:

En ik ben nogal een miep, want de andere tutorials, alpha's en actions voor photoshop voldoen niet aan mijn eisen, hehe...

Het ging om een tutorial waarbij dit plaatje stond:

Afbeelding

En zo wil ik ze dus precies weer maken.
Weet iemand waar deze tut nog online staat, heeft iemand die toevallig toendertijd opgeslagen, of weet je nog uit je hoofd hoe die dingen gemaakt worden?
Zoals ik al zei, ik ben echt een zeikerd daarmee en ik wil ze echt op die manier gemaakt hebben :lol:
Oh, ik had daar toen een action voor mezelf van gemaakt.
Weet niet of ik hem nog heb (heb photoshop een aantal keren ge-her-installeerd).
Maar zal even voor je kijken.
Dat plaatje komt me zo bekend voor dus heb even lopen zoeken maar het is gewoon nergens te vinden. Ik denk niet dat de tutorial nog online staat eerlijk gezegd. Heb wel wat loze links gevonden. En ik weet dat je perse die wilt hebben maar dit is wel iets wat erg in de buurt komt als ik de close up bekijk.

Afbeelding
Heb nog ff voor je gegoogled, maar kon hem helaas ook niet meer vinden.

Heb je per toeval geen (oud) label maar opgeslagen als psd?
Zodat je deze nu kan aanpassen met juiste tekst en (achtergrond)kleur.
Sarah schreef:Heb nog ff voor je gegoogled, maar kon hem helaas ook niet meer vinden.

Heb je per toeval geen (oud) label maar opgeslagen als psd?
Zodat je deze nu kan aanpassen met juiste tekst en (achtergrond)kleur.

Wow, dat is een goeie!
Ik heb even gekeken op mijn harde schijf en ik heb idd een labeltje in PSD opgeslagen!

Thanks Sarah, You're a life-saver! :D
New Releases.

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]

nieuwe aanwinsten

Nog even iets van de wishlist uit de retirement sa[…]