Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Heb jij iets zelf gemaakt en wil je de delen met de andere forumgebruikers? Dan kan je ze hier laten zien.
By mayooo
Lieve scrapbookers,

Ik ben hier al lang niet meer geweest. Ik was even gestopt met scrapbooken.
Mijn harde schijf is stuk gegaan. Hij herkende het aansluitkabeltje niet meer. Ik heb hem opgestuurd voor reparatie met het dringende verzoek mijn gegevens te bewaren. Nu stuurden ze doodleuk een nieuwe harde schijf terug, omdat ze die andere niet konden repareren. En die andere, met alles erop, hebben ze gewoon vernietigd! Zonder overleg of terugsturen of wat dan ook. Ik was heel erg boos en verdrietig natuurlijk. Maar ja, ik kan hoog of laag springen, mijn gegevens krijg ik er niet mee terug.
Het was dus allemaal scrapbookspul wat erop stond. Alle kits die erop stonden en ik verzameld en gekocht had, heel jammer, ik koop wel nieuwe. Maar ook de pagina's voor mijn fotoboek stonden erin, wat nog niet af was, en mijn eigen ontworpen kits! Daar baal ik wel heeeel erg van!

Is er misschien iemand van jullie die mijn kits nog heeft? Iemand die destijds in mijn CT zat of iemand die bij With Love Studio gezeten heeft? En zou ik ze van jullie 'terug' mogen alsjeblieft??? Dan heb ik toch nog iets!

Het gaat om de kits:
- From Paris with love
- Arabian Delight
- Winter Princess
- Gray & Gloomy
- Smiley cat
- Squirly Wurly
- It's a ghost thing

Mijn dank is groot!! :bow-yellow:
By renata
omg , dat denk ik soms ook wel eens, als mijn harde schijf msar niet crashed met alle foto's en kitjes en scraps erop.

heb er wel een paar van je volgens mij winter princes en from paris with love heb ik sowieso.
By Fioontje
Ik heb er ook nog wel een paar!
Moet ik wel even graven hoor!

En heb je ergens een overzicht van je stash? Sommige designers kan je mailen met de vraag of ze jou de kitjes opnieuw willen sturen. Sommigen zijn gewoon coulant. En anderen kunnen in je orderhistory terug kijken wat je besteld hebt.

Succes ermee. Echt verschrikkelijk balen zeg!

En ik vroeg me pas nog af hoe het met je was. Getrouwd ondertussen? ;)
By Annet
Ik heb ze nog allemaal Mayo! Ik zat in je CT. Wat vreselijk balen zeg.
Ik ga het morgen na mijn werk wel voor je uploaden!
By mayooo
Oh echt super lief van jullie, heel erg bedankt!!! :romance-kisscheek:

Ik heb dan natuurlijk niet meer de photoshop bestanden en dergelijke waarin ik nog dingen kan aanpassen/bewerken, maar goed, het is tenminste weer iets :).

Ja bij scraporchard zijn bijna alle downloadlinks nog goed zag ik van alles wat ik ooit besteld had. Dus ben ik nu allemaal opnieuw aan het downloaden. Een enkeling werkt niet meer, maar ik denk dat dat dingen zijn die ook niet meer te koop zijn of van designers die gestopt zijn ofzo. En bij sweet shoppe kon ik ook nog veel downloaden, maar ook niet alles meer. En dat waren gelukkig toch wel de sites waar ik het meeste vandaan had.
Ik heb geen overzicht van mijn stash nee, maar ik kan eigenlijk bij alle shops inloggen en de bestelgeschiedenis terugvinden. Maar ik heb niet zoveel behoefte om al die losse designers nog te gaan mailen of ze mijn links willen resetten. Wel jammer, maar het is ook een keer goed hoor vind ik :).

Fioontje, haha ja ben precies 2 weken geleden getrouwd! Grappig dat je dat nog weet!
Ik had het scrappen eigenlijk afgezworen nadat ik alles kwijt was. Ik had echt geen zin om weer met alles opnieuw te beginnen. Maar nu wilde ik een fotoboek van de huwelijksreis maken en toen vond ik zo'n standaard boek van de blokker of waar dan ook toch ineens wel heel erg saai. Dus nu toch maar weer een poging wagen, maar eerst maar eens wat kitjes terughalen helaas. Wat een werk, pff!
By Annet
Ik ben alles aan het zippen en uploaden voor je, dan pm ik je straks ff een link!

Gefeliciteerd met je huwelijk! Dan is een scrapbook zeker wel net iets specialer dan een gewoon album, gelukkig dat je nog veel terug hebt kunnen halen.
By Fioontje
Gefeliciteerd met jullie huwelijk! :D
Heb je een mooie dag gehad?

Joh, dat je het scrappen hebt 'afgezworen', haha!
Ik zou niet zonder kunnen hoor. Ben er altijd wel mee bezig op een of andere manier.
Al is het alleen maar "Als ik daar een paar leuke foto's van heb, dan kan ik daar een mooie pagina mee maken."
Fijn dat Annet nog alles heeft!
En gelukkig heb je wel wat terug kunnen vinden in de shops.
Zonde blijft het wel natuurlijk, maar mss ook wel een goeie gelegenheid om je stash weer goed aan te vullen met recente dingen die je wel gebruikt.

Hopelijk zien we je weer een keer terug hier met scrapsels ;)
nieuwe aanwinsten

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]