Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Heb jij iets zelf gemaakt en wil je de delen met de andere forumgebruikers? Dan kan je ze hier laten zien.
By Semantje
Er viel mij iets op vandeweek ineens, dat ik eigenlijk mijn eigen designs niet gebruik in mijn boeken. Op de een of andere manier vind ik kitjes van andere designers gewoon geschikter.

Hebben meer van jullie dit of ben ik de enige?

Vroeg het me zomaar af! :mrgreen:
By mayooo
Ik heb nog niet zoveel eigen designs, maar ik gebruik ze wel als ik ze heb.
In het begin was ik natuurlijk ook nog vooral aan het proberen. Maar nu ik langer bezig ben vind ik mijn kits echt wel prima om te gebruiken. Ik probeer mijn kits namelijk zo te maken zoals ik ze zelf zou willen hebben. Beter/mooier dus dan wat er al is (maar dat is mijn smaak natuurlijk he ;)). Want ja, je streeft toch niet om slechtere kits te maken wel dan? :D.
Ik weet dat veel kitjes die ik heb een beetje out of my league zijn om te maken. Het zou natuurlijk ook vreemd zijn dat mijn kitjes even goed zouden zijn als die bijvoorbeel van britt en van sommige dames bij sweet shoppe designs. De meeste van hun Designen al jaren en hebben ongetwijfeld een enorme CU stash waaruit ze kitjes kunnen maken.

Ook denk ik dat als je bij elke nieuwe release 100en stuks verkoopt je financiele status ook zo is dat je echt alles kunt kopen wat je in je kit wilt stoppen qua CU spul. Ik ga namelijk niet $50 spenderen aan cu voor een kitje dat ik 2x verkoop.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]