Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Heb jij iets zelf gemaakt en wil je de delen met de andere forumgebruikers? Dan kan je ze hier laten zien.
By belliiee
Ik had hetzelfde als Fiona. In privé leven wat aan de hand maar online dingen had ik niet aan zien komen. Bizar lijkt me, in 2 maanden 2 collega's verliezen.
By Semantje
Dat is wel heftig inderdaad! Logisch dat je je dan even wilt afsluiten. Van online praktijken heb ik ook niets meegekregen eerlijk gezegd.
By renata
ja wij als ct hebben het allemaal meegekregen, vandaar idd mijn reactie op de ct call van britt.
jammer dat de "grotere designers "de nieuwelingen die het goed doen kapotmaken, en hun zo het plezier inn designen en scrappen ontnemen.
By Annet
Ik zie dat Sarah's kit eruit is gehaald, waren daar klachten over gekomen dan? Wat een onzin...
Ik vond Sarah's kits altijd heel erg leuk, jammer dat ze er door zulke dingen mee gestopt is.

Maar terug ontopic: leuke kit Patty, ik heb hem ook weer aangeschaft, voor bij de collectie :P
By Fioontje
Semantje schreef:Snap er nog steeds niets van of ligt dat aan mij?

Ik snap er ook de billen van, hihi!
Maar kloppen doet het geloof ik niet. Want toen ik de kit ging downloaden voor CT-werk, zat Sarah's kitje er wel bij...
By nadauh
Ik mag niet klagen Marieke.

Slim om hem te gebruiken voor badkamers inderdaad. Ik was er nog niet opgekomen om daar foto's van te maken, lol. Toch maar een keertje doen.

Haha, het is inderdaad al een hele collectie. Binnenkort komt er iets om de mensen die veel kopen een beetje "terug te betalen". Het moet nog uit gewerkt worden. Ik denk over een week of twee ofzoiets.
By renata
de kitjes die je al een tijdje had heb ik bijna allemaal nog van bss, dus die 5 voor 5 kwam ik niet aan haha.
dus nu niks meer kopen voor er nog eens zo'n actie is en nieuwe kitjes ;)
nieuwe aanwinsten

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]