Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Heb jij iets zelf gemaakt en wil je de delen met de andere forumgebruikers? Dan kan je ze hier laten zien.
By Willemijne
Hier eindelijk weer eens een berichtje uit Australie:) Heb het erg druk gehad de afgelopen tijd en mn ouders zijn hier voor ruim 5 weken geweest, dus heerlijk daarvan genoten!

Een aantal maanden geleden was er een design call voor een nieuwe store, gekoppeld aan de DigiScrapAddicts website. Ik was heel erg blij toen ik uitgekozen werd als 1 van de designers! Helaas bleek toen een week voor opening het hele feest niet door te gaan en is de site zelfs verkocht. De nieuwe eigenaresse, Christine Smith, heeft toen ook besloten een store te openen en gelukkig ben ik daar ook voor uitgekozen! Nu, een aantal maanden later, is de store eindelijk geopend!

Group Therapy is een wat ander concept dan bij de meeste stores. Elke maand wordt er een thema en kleurenpalet gekozen waar alle designers mee werken en kleine product pakjes mee ontwerpen. Het idee is dat alle shoppers zo precies de dingen uit kunnen zoeken die ze leuk vinden, van verschillende designers en toch binnen hetzelfde thema en kleurenschema! En elk pakje kost nu maar $1.29!

Ik zou het leuk vinden als jullie allemaal een kijkje komen nemen, en helemaal als jullie ons zouden kunnen helpen om het rond te bazuinen in digiland :)

Hieronder een aantal van mijn pakjes, hier te vinden:
http://digiscrapaddicts.com/store/index.php?main_page=index&cPath=4_19

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
By Semantje
Wat een leuk concept. Zie het vaak ook bij andere webshops dat je soms vaak zo zelf een kit kan samenstellen. Leuk dat ze er nu een webshop is die dat echt zo apart doet. Koop de fix wel eens van hun.
By Willemijne
Had je voor die oorspronkelijke store gereageerd of nu voor dit Group Therapy? Jammer dat je niet uitgekozen was iig!
Vind het nog lastig te zeggen of het goed loopt... heb zelf nu 30 pakjes verkocht, maar geen idee hoe dat met de andere designers zit.. misschien hebben zij er wel 10 keer zoveel verkocht :o
Vind het in ieder geval wel leuk dat je dus zelf kan kiezen wat je wil designen en kan doen waar je zin in hebt en dus niet perse altijd een alpha en veel papiertjes ofzo hoeft te ontwerpen. Kijk nu al uit naar de release van volgende maand en hoe dat loopt:)
nieuwe aanwinsten

Nog even iets van de wishlist uit de retirement sa[…]