Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alle oproepen met betrekking tot designers & creative team calls.
By Sarah
Annet schreef:Nou bedankt voor het compliment Sarah, maar ik vind mezelf echt nog niet op het niveau waar jullie zitten! Dus ik ben niet verbaasd.

Ik vind anders zeker van wel hoor!
Ik zie niet wat je minder goed zou doen dan de rest van ons.
By renata
Ik eigenlijk ook niet annet.
Maar ja ze zal zoveel aanmeldingen krijgen.
Tis al keuk dat er 3 van hier bij zitten.
By Fioontje
Ik ben het met Sarah eens, Annet, je doet echt niet onder hoor! :) ik vind je werk ook echt mooi!

Ik heb Daphne nog niet gehoord, wie weet zit zij er ook wel bij! En wie hebben er nog meer meegedaan?
By renata
Ik niet, ik geb geen stijl met veel/volle clusters die ik bij kcb vind passen, dus geen poging gedaan.
kregen jullie persoinlijk bericht ? Staat nog niet op ssd ?
By Sarah
Ja, ik had een persoonlijke mail gekregen.
Stond niet veel in. Alleen dat ze me graag in haar team had voor de periode mei/juni.
By nadauh
Gefeliciteerd meiden! Echt super goed! Ik ben het helaas niet geworden... ik had er ook niet echt op gerekend maar wel op gehoopt natuurlijk. Volgende keer beter. Ben in ieder geval superblij dat jullie erbij zitten! Echt verdiend!
By Daphne0808
Proficiat aan iedereen die er bij is! Super! Ik ben blij voor jullie! Ik ben er helaas niet bij, maar had ik wel verwacht! ;) Maar ik ben blij dat ik heb geprobeerd! Mijn niveau is nog zo hoog niet en ik ben ook niet zo actief met comments op SSD. :)
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
nieuwe aanwinsten

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]