Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Alle oproepen met betrekking tot designers & creative team calls.
By Fioontje
Echt heel jammer dat jullie er niet bij zitten!
En jullie zijn minstens net zo goed hoor!
Ik dacht ook zo over mezelf toen samantha en Sarah vorige keren wel gekozen werden en ik niet.
Deze had ik echt niet zien aankomen, schrok me naar...
By Semantje
Vind het ook jammer dat jullie er niet bij zitten. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook wel een beetje geluk hebben is want ik denk dat ze toch niet 1000 aanmeldingen helemaal gaat uitpluizen inclusief galleries alles.
By renata
Denk je dat ze zoveel aanmeldingen krijgt, zouden het niet vooral de die hards van ssd zijn?
Dat zijn er veel minder.
By Semantje
renata schreef:Denk je dat ze zoveel aanmeldingen krijgt, zouden het niet vooral de die hards van ssd zijn?
Dat zijn er veel minder.

Dat zou je verbazen, ik weet dat Traci Reed al een paar honderd aanmeldingen had en ik denk dat Kristin populairder is. Er zitten misschien maar een 10tal aantal mensen echt dagelijks op SSD maar de community is zo groot dat kun je je niet voorstellen, heel veel mensen die totaal niet op het forum zitten. Ik weet dat er elke seconden orders geplaatst worden, toen ik mijn mega shopping spree had afgelopen zomer miste ik namelijk een paar oplopende order nummers. Blijkt dat het er op dezelfde seconden misschien wel 5 andere personen een bestelling plaatsten.
By Sarah
Ik ben de CT call van Kristin een aantal keren online, op FB (niet alleen de FB van Kristin en SSD), op FB scrap groups etc... tegen gekomen.
Telkens kreeg de call veel likes en reacties. En inderdaad, de SSD community is zo groot en zoals Samantha zegt misschien zit nog geen 10% op het forum.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

Bedankt voor de uitleg

nieuwe aanwinsten

http://www.sweetshoppedesigns.com/swe[…]

RETIRMENT SALE KELLYBELL

Wat me vooral opviel was dat nu de oudere world sh[…]