Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Een verzameling voor alle gratis downloads.
By mayooo
Oh dat is wel jammer Marieke. Maar zou ze daar achter komen dan? Of maak jij zo'n goede reclame? :D hihi.
En wat dan nog, iedereen mag toch maken wat ie wil? Heeft zij niks over te zeggen hoor.

Bedankt voor de freebie link!
Ik download die van haar altijd, mocht ik het kitje ooit kopen haha ;-).
By mayooo
Ja dat had ik gelezen bij de ct call. Sjonge, ze krijgt geen goede naam zo haha. Maar wel zuur voor jou als ze jou daarmee gaat benadelen. Maar zoveel kan ze niet doen toch? Boos worden? Een scene schoppen? Lekker negeren hoor. Zij verliest zelf alleen maar klanten hoe meer bekend wordt hoe zij zich gedraagt. Daar heeft ze alleen zichzelf mee. Gewoon netjes blijven en de eer aan jezelf houden, dan kan ze je niks maken.
By mayooo
Nee maar in dat andere topic las ik al dat er meer waren die aanvaringen met haar gehad hebben. En dat is dan alleen nog maar hier op een klein mini Nederlands forumpje. Ik geloof echt niet dat die paar mensen de enige zijn. Er zullen er vast meer zijn in scrapbook-land. Dan zul je die wel nog moeten vinden haha, maar als haar gedrag openbaar wordt zullen er echt wel meer mensen volgen die zulke dingen met haar hebben meegemaakt. En dat vindt ze vast helemaaaal verschrikkelijk want dat wil ze natuurlijk niet, dus dan kan ze maar beter normaal gaan doen :P.
By Semantje
Ik denk dat mensen zoals Britt kitjes maken voor hun werk en dan elke ander product als bedreiging zien. Jammer maar zo werkt het.

Ze zit vast heel de dag voor shopjes door te zoeken! Dat is dan wel weer triest.
By renata
zou weer fraai zijn, kan je toch ook niks aan doen, als jij het dag eerder had uitgebracht ga je toch ook niet zeuren tegen haar
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
nieuwe aanwinsten

https://kellybelldesigns.com/store/images[…]

http://the-lilypad.com/store/Designer-Surprises/