Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Hier kan je alle betaalde kits posten die je tegenkomt. Ook linkjes naar webshops kunnen hier verzameld worden.
By Semantje
Het zou ook voor mij een ander verhaal zijn als ik geen werk had hoor. Je wilt jezelf toch op een of andere manier nuttig maken. Ik had het met mijn beautyblog ook, had ik geen baan gehad dan had ik daar mijn tijd in gestoken want dat verdiende prima bij en als je je best doet kun je daar ook je baan van maken. Ik kreeg dan misschien €50-€100 om een post over een nieuw product te posten maar de grote blogs krijgen wel 10x zoveel. Is serieuze business. Maar wil je dat er aan verdienen dan wordt dat een full time baan en ik heb gewoon de fut niet om die tijd er in te steken naast mijn werk.
By Semantje
Ja zeker! Ik was ook verbaasd toen ik er inrolde hoor. En dan ook nog eens de gratis spullen die je er bij krijgt om uit te proberen. Hele pakketten kwamen er op een gegeven moment binnen. Had gewoon een bak staan met spullen die ik nog moest testen maar geen tijd voor had. Creme's etc. en niet de minste merken. Je begint klein... denk 50 bezoekers per dag en dat waren er ineens 5000 per maand en zo verder. Toen was het tijd me in te schrijven bij zo'n blog advertentie bureau. Daar gaan bedrijven dan op om reclame post te kopen bij blogs en ja die van mij voor €100 kopen ze er graag bij voor 5000 views. Is natuurlijk ook weinig als je het vergelijkt met de andere blogs die er tussen stonden.
By Sarah
Wow, wat gaaf!
Die gratis spullen alleen al zijn leuk mee genomen.
Nuja, dat is ook een beetje wat een ct doet natuurlijk, alleen voor wat kleinere bedragen.

Ik vraag me alleen af... hoe komen die bedrijven waarvan je spullen krijgt, in eerste instantie bij je terecht?
Of anders gezegd... hoe begin je aan zoiets?
By Annet
Vriendin van me verdient met haar fotografie blog ook best aardig met advertorials, reviews van producten enzo. En ze krijgt inderdaad ook nog regelmatig leuke extraatjes die ze mag houden. Ze staat ook steeds vaker in tijdschriften. Maar goed naast haar werk is zij ook echt heel veel tijd kwijt aan haar blog.
By Semantje
Vaak mailen ze je gewoon. Dan zit er iemand gewoon te azen op blogs. Ze zoeken bijvoorbeeld naar reviews van hun producten, staan die ze aan dan mailen ze of je interesse hebt om een advertorial te plaatsen. Maar het meeste gaat via het blog bureau (weet er even geen andere naam voor) waarbij je jezelf inschrijft. Ik zat toendertijd bij blogmij. Als een adverteerder dan iets wilt plaatsen klikt hij de categorie aan en de blogs waarop hij het wilt hebben. Dan krijg je een verzoek waarin staat wat er van je verwacht wordt, wat er gepost moet worden en voor wanneer. Dat accepteer je of wijs je af. Kreeg soms wel eens verzoeken die niets met beauty te maken hadden die ik dan ook afgewezen heb. Als de add dan geplaatst is betaald blogmij je nadat ze het gecheckt hebben.
Tinci Designs -50%

https://ci5.googleusercontent.com/pro[…]

LITTLE RAD TRIO Black Friday Doorbuster Deal Cho[…]

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.[…]

nieuwe aanwinsten

https://kellybelldesigns.com/store/images[…]