Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Hier kan je alle betaalde kits posten die je tegenkomt. Ook linkjes naar webshops kunnen hier verzameld worden.
By Annet
Ik heb er ook net wat templates gekocht, vind die van Cindy toch wel erg leuk!
Ben niet zo goed in van die drukke laagjes-LO's, maar vind het wel heel leuk, en haar templates hebben dat heel erg.
Heb ook die bovenste, en deze 2:

Afbeelding

Afbeelding

Overigens kon ik nu ineens wel meteen betalen via paypal, i.p.v. uitgesteld.
Heb nog steeds geen antwoord van Berry Sweet Scraps over die andere kit die ik niet kan downloaden...
By Annet
Jeej net reactie gehad van Berry Sweet Scraps, mijn download-links zijn gereset.
Dus nu ben ik ook in het bezit van het welbekende 'A Mermaid's Adventure' kitje!
By Annet
Wat een timing! Net nu ik besloten heb dat scrappen wel een blijvende hobby is en ik dus wel wat kits wil kopen, heeft Kellybell een nieuwe shop en dus 50% sale! Morgen maar eens gaan kijken, want ik vind haar kitjes echt leuk!
By Annet
Aangezien ze nu 50% korting waren, meteen maar 4 kitjes gekocht. Lastig kiezen, maar ik heb de onderwerpen gekozen waar ik nog het minste scrapmateriaal voor had:

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding
By renata
hier heb ik er ook 3 van, die laatste wil ik ook.
zag de newletter al ga zo ff kijken.
vind ik ook altijd leuke kitjes hebben
By Annet
Ik heb er ook wel meer gezien die ik leuk vond, maar ja kan niet alles hebben he :P
De sale is nog t/m zondag, 5 februari.

Helaas krijg ik alleen telkens een foutmelding bij de papers van de 100 Acres Friends kit, hij zegt dat het zip-bestand beschadigd is... Heb er een mailtje over gestuurd, hopelijk kan ik alsnog een goed werkend bestand krijgen.
By Annet
Heb al reactie met een geresette downloadlink, dus nu heb ik de papers ook.
Goede service!

Keystone Scraps heeft ook sale zag ik. Heb wel in de juiste periode besloten om te gaan kopen ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 470
New Releases.

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]

nieuwe aanwinsten

Nog even iets van de wishlist uit de retirement sa[…]