Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Op dit board kan je al je zoekertjes plaatsen. Of dit nu om een freebie of een betaalde kit gaat.
By Fioontje
Ja, ik noem ze maar even zo, want dat vind ik nog de beste omschrijving :lol:
Ik vind die nieuwe 'rage' ervan super, ze zijn ideaal voor het vertellen van hele verhalen.
Ik heb er nu 2 gekocht van Misty Cato en ga de andere t.z.t. ook aanschaffen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De bovenste 3 van Misty Cato heb ik al, de anderen staan al in mijn wishlist geparkeerd (evt. voor komende sales ;))

Ik heb ook van Kay Miller in mijn stash zitten, de Pieces To My Heart Serie (1 t/m 7 heb ik) maar die zie ik niet meer te koop staan in haar shop.

Ik ben nu nog aan het verder snorren naar meer van dit soort templates, want ik vind ze echt ideaal voor bijv. jaarboeken, of voor het vertellen van verschillende onderwerpen op 1 pagina.
Ik ben begonnen met het overnieuw maken van mijn zwangerschapsboek, dus ik zal binnenkort mijn nieuwe layouts (met deze templates) plaatsen.

Dus mocht iemand nog dit soort templates weten... ;)
*Gaat nu Scrap Orchard doorspitten*
By Annet
Scrapping With Liz heeft ook een set, kan even geen plaatje posten omdat ik op mijn telefoon zit. Vind deze ook erg leuk, ik ben ook wel een verhalenverteller :)
By Semantje
Heb er ook een paar in mijn collectie. Wil ze gaan gebruiken voor wdw. Dan echt een soort dagboek ipv een algemeen stukje. Zal eens kijken op internet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]