Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Op dit board kan je al je zoekertjes plaatsen. Of dit nu om een freebie of een betaalde kit gaat.
By Sarah
Lang geleden dat ik hier nog geweest ben.
Maar ik ben terug. ;)

Wij vertrekken over 13 dagen op vakantie naar Bretagne.
Op de heenweg bezoeken we alvast de Mont Saint Michel (staat al jaar en dag op mijn wish-list).

Momenteel heb ik nog geen enkel idee met welke kitjes ik mijn foto's ga scrappen, maar ik ben in ieder geval benieuwd welke kitjes er "op de markt" zijn.

In de Scrap Orchard gallery zag ik deze LO en die sprak me onmiddellijk aan. Ik ga beide kitjes dan ook kopen met mijn Plum Perks.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ben verder benieuwd of jullie nog idee'tjes hebben.
En verder gebruik ik dit topic als 'wish-list'.
By Sarah
Ja, we gaan met de wagen (onze eerste auto-vakantie).
De eerste nacht overnachten we in Pontorson (vlakbij de Mont). Daarna rijden we verder naar het havenstadje Binic. Onderweg stoppen we nog ergens waar er een menhir te zien is.
Denk niet dat we Saint Malo gaan bezoeken, maar wel de rotsen van Rothéneuf (ligt ietsje boven Saint Malo). Aan de zuidkust komen we ook niet. We blijven in de buurt van Binic.
Wat wel op de planning staat: Fréhel, Perros-Guirec, Ploumanac'h en veel rusten!

Zal eens kijken naar het kitje Renata.
Heb op zich al wel veel haven kitjes.
Heerlijk dat je weer terug bent Sarah! Nu het weer wat rustiger word zal je ook weer meer tijd hebben voor het scrappen. Ben nu al benieuwd naar wat je maken gaat. Hier ook geen idee, maar ik hou het voor je in de gaten.
By Annet
Heej Sarah, leuk dat je er weer bent! En alvast een fijne vakantie, de Mont Saint Michel is echt prachtig. Wij hebben daar een avondwandeling gedaan, toen was alles in het donker echt prachtig verlicht en zaten her en der in het klooster muzikanten te spelen. Erg indrukwekkend.
By Sarah
Dank jullie wel. :D

Bedankt voor de tip Annet!
Dat vind ik wel een heel leuk idee.
We komen (als het goed gaat) rond een uur of 5-6 toe. Als we dan gaan inchecken in het hotel, even iets eten. Dan kunnen we daarna (rond valavond) nog even tot aan de Mont. (is maar 10 minuutjes rijden). Al was het maar voor wat avondfoto's!
's anderendaags, na het bezoek aan de Mont, rijden we al weer verder.
Jeuj, Sarah is er weer! :clap:
Klinkt als een supervakantie! Ik zou ook graag eens een rondtrip door Frankrijk willen maken en Mont St. Michel willen zien. Wie weet ooit eens... ;)

Ik zag net deze wel in de farmer's market staan.
Is mss niet helemaal Bretagne style, maar het doet wel wat Frans aan. Dus mss heb je er wat aan...

Afbeelding

Zit nog te dubben of ik die zelf meeneem. Heb nog foto's van een Zuid-Frankrijk vakantie waarbij deze wel van toepassing kan zijn...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8
nieuwe aanwinsten

http://www.brittishdesigns.com/shop/i[…]