Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Op dit board kan je al je zoekertjes plaatsen. Of dit nu om een freebie of een betaalde kit gaat.
By Semantje
Ik ben nog steeds op zoek naar een set shadow styles met een beetje een 'crisp' look als jullie begrijpen wat ik bedoel. :D

Een beetje zoals die van Fioon!
By Sarah
Ik heb de styles van Designs by Kat (verkocht vroeger bij Scrap Orchard, maar is ondertussen gestopt). Had ze eens gekocht met een coupon van 10 dollar die ik gewonnen had op SO.
Vind het wel makkelijk werken zo'n styles.
By Fioontje
Ik heb ook ergens een style voor schaduwen, maar ik maak ze eigenlijk altijd zelf.
Dat zit er zo ingebakken bij me: als ik een elementje in mijn LO plaats, dan maak ik gelijk de schaduw erbij.
Mijn schaduwen zijn eigenlijk ook nooit hetzelfde.
Van een papierlaagje is de schaduw altijd wat dunner en bijv. van een gekrulde ribbon is deze weer wat vager en heeft wat meer afstand van de achtergrond. En sommige elementjes krijgen helemaal geen schaduw, zoals stamps.
Geen enkel elementje heeft dezelfde dikte en afstand tot de achtergrond, vandaar dat ik dat altijd zo doe ;)
Ik kijk ook nooit naar de getallen of instellingen, maar schuif altijd met de pijltjes (layer - layer style - drop shadow en schuiven met de pijltjes bij 'distance' en 'size')

Maar ik kan wel kijken hoe ik een style kan maken, wie weet kan ik dat wel doen in mijn verlof.
Wilde in die tijd toch het designen weer een keer oppikken.
nieuwe aanwinsten

http://www.brittishdesigns.com/shop/i[…]