Digital-scrapbooking.nl

Laat je creativiteit de vrije loop...

Even doorlezen voordat je gaat posten.
By Fioontje
Ik ben alweer een tijdje aan het digitaal scrapbooken, al een aantal jaren. De meeste informatie haal ik van Amerikaanse (of in ieder geval Engelstalige) websites. Het digitaal scrapbooken is vrij populair in de Verenigde Staten en van daaruit worden ook de meeste scrapbook-blogs beheerd.

Toen ik topics op verschillende fora ging openen over digitaal scrapbooken, bleek dit stukken minder bekend te zijn dan het analoog scrappen, dat iedereen wel kent en waarschijnlijk velen van ons ook wel gedaan hebben. Bijna iedereen heeft wel eens foto's in een album geplakt en daar wat tekst bij geschreven, of het entreekaartje bij de dierentuinfoto's of concertfoto's geplakt. Maar digitaal, dat is weer net even een andere manier van hetzelfde principe.

Ik kreeg dan ook veel leuke reacties en vele mensen gingen met mij mee doen. Ik kreeg ook veel vragen hierover. Waar en hoe te beginnen en hoe dat dan allemaal in zijn werk ging? Ik vond het leuk en helemaal niet erg om mensen op weg te helpen, maar het werd op den duur zo veel, dat het bijna niet bij te benen was. Daarbij stonden er op verschillende fora topics hierover, waardoor alles toch een beetje verspreid stond.

Daarom besloot ik het eens te proberen met een forum over digitaal scrapbooken. Op deze manier komen er meer mensen bij elkaar en leren ze elkaar kennen. Daarbij hoop ik dat men onder elkaar hulp kan vragen EN geven over dit onderwerp en bij elkaar inspiratie kan opdoen door de door jullie gemaakte layouts op deze boards te plaatsen. Ook zijn jullie vrij om elkaar te helpen bij het zoeken van elementjes op het internet.

Ik ben begonnen met een gratis board om te zien of dit forum ook daadwerkelijk gaat lopen. Mocht het een succes worden, kunnen we altijd kijken hoe we verder kunnen breien op dit succes (door middel van een reclamevrij forum of een website, ideeën zijn welkom!)

Ik hoop dat het een succes wordt, maar daar hebben we iedereen bij nodig. Aan iedereen alvast bedankt voor het aanmelden en laten we er met zijn allen een gezellige en creatieve boel van maken!
nieuwe aanwinsten

https://gallery.mailchimp.com/2d7ce71[…]